lördag 6 februari 2010

Tränat på Athletic

Hade en härlig förmiddag med Claes. Var på köpcentrat och inhandlade proteinpulver och Mivi total Flex..

Har känt mig ganska så sliten idag. Men det har varit en hård vecka med mycket träning. Vid 15 tiden tog vi oss ett träningspass på Athletic. Körde axlar, rygg men fick inget bra pass alls.. En koffein tablett för mycket och ett gym man inte känner till..

Snart blir det att trycka i sig mat sedan bär det av till min kära vän Ivana då hon ska få en massage behandling av min pojk.. Vissa har det bra! Haha..

1 kommentar:

  1. duktig tjej =)

    jag är dock väldigt ledsen för tillfället. tatueringen gör att man ej bör svettas på åtminstonde en vecka. hur ska jag då kunna träna? vill inte tappa allt nu bara för att jag inte kan träna på ett tag..

    wellwell!

    SvaraRadera