onsdag 17 februari 2010

Back on track

Nu var det ett tag sen sist.. Hade en super härlig helg med Mr.C! Blev träning på Athletic i söndags.. Körde framsida ben, vader och det blev ett bra pass. Kan säga att jag har haft träningsvärk efter det passet nu i 3dagar. Det gillas!

Knäböj
Hacklift
Benspark
Sen två övninga för vader

Igår var det axlar, rygg som piskades.. Blev ett grymt pass, så jag är mycket nöjd! Kom fram en ung kille och frågade mig och råd. Alltid lika trevligt när man kan hjälpa till. På kvällen tog jag mig till en kär vän som bor precis vid gymmet. Blev massor med snack och lite fnitter. Hehe.. Sedan myste vi i soffan till en bra film. Jag orkade dock inte se hela och tog mig hem vid 23 tiden..

Nu har jag precis käkat kalkon, potatis och keso. Mycket gott! Muummmmss...
Snart blir det massor med mys till efterätt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar